以後報紙新聞以外的消息和圖片將於專頁內發佈, 敬請留意!

Thursday 3 May 2007

PEPSI NEX 登ORICON「5月份CM好感度排行榜」第4位

寄望新一輯排行更高~


轉載自香薰學園

[4/5] 東方日報

近日我e夫人收到風話木村拓哉同老婆工藤靜香搞緊離婚,雖然佢哋婚變消息未知堅定流,之但 係木村隊SMAP就喺廣告界氣勢回勇。睇番五子接拍嘅NTT同埋寶礦力水特廣告,就穩佔呢個月「CM好感度排行榜」嘅冠、亞軍,揮低排梗頸四、由妻夫木 聰拍住澤尻英龍華及福山雅治合作嘅百事廣告。

相武紗季走勢勁

講開又講,日本藝能界跟天氣一樣變幻莫測,藝人隨時大起大跌,好 似啱啱至講緊長澤正美同澤尻爭緊做新一代「CM女王」,殊不知最近又殺出個相武紗季。據講相武喺廣告界愈見吃香,尤其係佢代言咗三年嘅連鎖食店 Mister Donut,呢幾年靠佢建立出唔錯嘅鮮明形象,直接刺激生意額之餘,更為相武接下共十一個廣告合約,絕對有機會問鼎「CM女王」嘅寶座。

[4/5] 太陽報

日本著名組合SMAP果然寶刀未老!觀乎剛公布的「5月份CM好感度排行榜」,5子接拍的NTT及寶礦力水特廣告,成功進佔榜中的冠、亞軍位置,揮低排行第四位、由妻夫木聰夥拍澤尻英龍華及福山雅治的百事廣告。


No comments:

Post a Comment