以後報紙新聞以外的消息和圖片將於專頁內發佈, 敬請留意!

Friday 14 September 2007

[14/9] 香港蘋果日報 - 靚人Sell靚車:澤尻英龍華破籠而出

今日出場嘅係大家都好熟識,有天使面孔加魔鬼身材嘅澤尻英龍華。邊位?咪就係主演《一公升的眼淚》同《太陽之歌》嘅澤尻繪理香囉,早排佢自己改咗個中文名叫英龍華,有啲古怪,不過一眾Fans就梗係一樣Buy啦,因為唔單止喺日本,就算係港台兩地,澤尻都氣勢如虹,做汽車代言人就梗係唔少得佢啦。喺Subaru Stella嘅廣告「歌姬篇」裡面,澤尻化身成籠中小鳥,相當美艷,小鳥被鳥籠下自由輕快地奔馳嘅Stella吸引,最後破籠而出,實在拍得好有美感。背景音樂仲係佢嘅新作《Free》,視覺同聽覺效果都好正!

http://i138.photobucket.com/albums/q259/kimi-raikkonen/blog/20070914hkappledaily.jpg
澤尻被Stella所吸引,不甘再被困,破籠而出,拍得佢好靚!

網址:http://www.subaru.jp/about/cm/stella/

No comments:

Post a Comment